poniedziałek, 27 lipca 2015

Match 20


Lokalizacja: Virginia, 45 - 60 min od DC
Dzieci: chłopiec 2, dziewczynka 4

Rodzina muzułmańska. Z tego co napisali godziny pracy od poniedziałku do piątku 8.30-17, w sobotę wieczorem jakieś 3 h. Samochód, mogą czasem pożyczyć, ale nie mają osobnego dla au pair. Weszli mi na profil w piątek wieczorem. Od razu dostałam maila na kiedy możemy się umówić na skype. Umówiłam się z nimi na sobotę, ale 3 h przed dostałam maila, że jednak dzisiaj nie mogą ale jutro mają cały poranek wolny. Więc odpisałam im o której ja bym wtedy mogła, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Czekałam więc wtedy na nich na skype, ale nie zadzwonili. Niestety nic nie mogłam zrobić bo nie podali mi swojego nicku. W sumie może to i dobrze?

Mam już kolejny match, ale o tym napiszę w następnym poście.

Brak komentarzy: