czwartek, 2 lipca 2015

Match 12 i 13

Od soboty miałam dwa kolejne matche.

Match 12


Lokalizacja: Teksas, pół godziny od Dallas
Dzieci: 3, ch 12, ch 10, dz 10, jeśli dobrze pamiętam

W aplikacji mieli bardzo niewiele napisane. Nie było w ogóle schedule, więc ciężko mi w ogóle cokolwiek napisać o pracy. Dość szybko zniknęli z mojego profilu. To była moja pierwsza rodzina z tego stanu.

Match 13


Lokalizacja: stan PA
Rodzice: samotny ojciec
Dzieci: 4: dz 11, dz 10, dz 8, ch 7

Kolejna pusta aplikacja. A z tego co jest napisane nie zachęca do pojechania do nich. Mieszkają w miasteczku o ludności ok 2000, 1h 45 min do Filadelfii, ponad godzina do Harrisburg, 2 h do Boltimore. Jedyna rzecz zachęcająca do wyjazdu do to nich to możliwość korzystania z samochodu po pracy. Ale na jakich zasadach tego już nie wiadomo. Poza tym chcą kogoś na koniec sierpnia. Napisała, że najwcześniej mogę przyjechać w połowie września i czekam aż mi zejdą z profilu.

Brak komentarzy: