niedziela, 24 maja 2015

Iskierka

Czekając na kolejny match troszkę zmienię temat.
Od 2 klasy podstawówki, czyli już jakieś 18 lat, należę do harcerstwa. Najpierw byłam zuchem, później harcerką a teraz dodatkowo jestem instruktorką ZHP.
Od 2007 roku, czyli kiedy skończyłam 18 lat, jeżdżę na obozy harcerskie jako wychowawca. Natomiast od listopada 22013 roku prowadzę własną drużynę harcerską. Co tydzień spotykamy się na zbiórkach i od czasu do czasu jeździmy razem w różne miejsca. I dzisiaj właśnie chciałabym napisać o takim jednym wyjeździe.
W terminie 15-17 maja wzięliśmy udział w Rajdzie Iskierka. Odbył się on jak zwykle w naszych pięknych Górach Świętokrzyskich. Trasa w tym roku wiodła z Miedzianki przez Chęciny, Białogon, aż do Kielc na Górę Karczówkę. Pierwszego dnia mieliśmy do przejścia 16 km, drugiego 17 km, a trzeciego tylko 5 km. Niby nie dużo, jednak musieliśmy iść z plecakami spakowanymi na cały rajd. Dzieciaki spisały się bardzo dzielnie i wszystkie przeszły całą trasę.








Mam nadzieję, że wszyscy świetnie się bawili. Niestety nic nie wygraliśmy w tym roku, mam nadzieję, że w przyszłym roku pójdzie im lepiej.

Brak komentarzy: