wtorek, 12 maja 2015

Aplikacja

Aplikacje zaczęłam wypełniać jeszcze przed spotkaniem. Jadąc na nie miałam ukończone ok 20%. Natomiast resztę skończyłam wypełniać 2 maja, włącznie z referencjami. Jestem bardzo zadowolona z tego, że w mojej agencji przed otwarciem roomu nie trzeba wysyłać, czy skanować żadnych dokumentów. Nawet referencję mogą być uzupełnione przez internet. To ułatwia wiele papierkowej roboty.
Aby skorzystać ze zniżki 400 zł musiałam zakończyć aplikację - wysłać ją do 4 maja. Niestety moja konsultantka wyjechała na majówkę i wracała dopiero 2 maja. W związku z tym dopiero 3 mogło przejrzeć całą aplikację i poprawić błędy. Jestem jej bardzo wdzięczna za wyłapanie wszystkich moich błędów językowych. Trochę czasu na pewno jej to zajęło. Mogę Kingę szczerze polecić, rzetelnie wykonuje swoją pracę.
4 maja ostatecznie wysłałam moją aplikację do agencji. Tego samego dnia panie z biura w Warszawie dzwoniły do wszystkich osób, które wypełniły mi referencje, aby je potwierdzić.
A następnego dnia 5 maja dostałam już maila że moja aplikacja została zaakceptowana i mam otwarty room! Nie spodziewałam się, że tak szybko to nastąpi.
Teraz muszę nagrać filmik i dorzucić do mojego filmu.
A w następnej notce napiszę o moich pierwszych matchach.

Brak komentarzy: